مرحله نهایی جام پرچم هرمزگان 

مهدی آباد فین راهی مسابقات کشور شد 



نماینده بندرعباس قهرمان جام پرچم به میزبانی جزیره لاوان شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال جام پرچم در رده آقایان با حضور بیش از ۳۰۰ تیم از شهرهای مختلف استان و از شهریور ماه آغاز شد و  در پایان چهار تیم از شهرهای رودان، جاسک، بندرعباس و بندرلنگه  به مرحله نهایی راه یافتند. 
در مرحله نهایی که به میزبانی جزیره لاوان و به مدت دو روز برگزار شد، در  روز نخست دو تیم رودان و لاوان به مصاف هم رفتند که نماینده بندر لنگه در یک دیدار نزدیک  حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست داد و راهی دیدار فینال شد.  در دومین دیدار روز نخست  دو تیم نماینده جاسک و مهدی آباد فین رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم فین با برتری ۷ بر ۲ به برتری رسید تا دومین تیم فینالیست  مشخص شود.
در روز دوم و در دیدار رده بندی نماینده رودان و نماینده جاسک برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند که رودانی ها در یک بازی یک طرفه، جشنواره گل به راه انداختند و ۷ بار دروازه جاسکی ها را باز کردند تا مقام سوم را از آن خود کنند.
در دیدار فینال که با حضور  مسئولین  شرکت نفت و اعضای شورای اسلامی لاوان برگزار شد تیم  میزبان برای کسب مقام قهرمانی به دیدار مهدی آباد فین نماینده بندرعباس رفت که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود  مهدی آباد به پایان رسید تا دست لاوان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند.
بدین ترتیب  مهدی آباد فین ، نماینده بندرعباس قهرمان جام پرچم هرمزگان شناخته شد. نماینده لاوان نایب قهرمان، رودان  سوم و جاسک  مقام چهارم و جام اخلاق را کسب کرد. قضاوت این مسابقات را  حسین یوسفی  . عبدالرحمن احمدی ، علی یوسفی ، علی غنی پور، شهاب احمدی از پارسیان بر عهده داشتند و محمود غنی پور مسوول برگزاری این رقابت ها بود.  آواره مسئول ورزش شرکت پالایش نفت جزیره لاوان و علی احمدی ریاست  شورای اسلامی جزیره لاوان در مرحله پایانی شورای تعامل بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات داشتند. 
تیم فین با این قهرمانی به عنوان نماینده استان هرمزگان در مسابقات مینی فوتبال کشور انتخاب شد. 
برای تیم فین در رقابت های مینی فوتبال جام پرچم، حسن ملک پور، محمد شریفی نیا، عیسی شریفی نیا، سعید ملک پوری، صائب ملک پوری، مهران ملک پوری، رضا ملک پوری، روح الله ملک پوری بازی کردند.  مربی تیم محمد شریفی نیا و سرپرست تیم‌ فین مسلم ملک پوری بود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها